Aixecament del PROCICAT al municipi de Vilafant

A la reunió del PROCICAT d’aquest matí s’ha aprovat aixecar les mesures de Figueres i Vilafant, a partir de dimarts 18 d'agost.

divendres 14 agost 2020

En una reunió, d'aquest matí, de l'equip del PROCICAT; pla que afecta els municipis de Figueres i Vilafant des del passat 20 de juliol i previst fins al 17 d'agost, s'ha donat l'episodi del repunt dels casos de COVID-19 per tancat.

Des del consistori es vol agrair a tots els veïns i veïnes del municipi, pel seu comportament responsable per tal de reduir la tassa de transmissió del virus i pels seus esforços en extremar les precaucions.

Per reprendre gradualment la normalitat, des d'aquest dilluns dia 17, es procedirà a la desinfecció dels diferents parcs infantils, repartits pel municipi. A partir del dimarts, 18 d'agost, se n'aniran des-precintant, per l'ús dels infants.

Podeu consultar les dades de tot Alt Empordà, al portal de l'Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS)

Butlletí núm. 95, Protecció Civil Alt Empordà