Alerta de Consum: Emoji eau de toilette
divendres 28 juliol 2023
Referència: PS/CJB-CM 573 2023
Alerta Rapex: A12/01730/23
Marca i nom comercial
EMOJI EAU DE TOILETTE
Responsable de la posada en el mercat
AIR-VAL INTERNACIONAL S.A
c/Ayala, 82
28001, Madrid
Lot/s:
Tots
Descripció del risc detectat
El producte conté butylphenyl methylpropional inclòs en l'Annex II (llista de substàncies prohibides en productes cosmètics) del Reglament (CE) 1223/2009, la qual cosa fa que estigui prohibit el seu ús en productes cosmètics.
Aquest producte cosmètic no compleix el Reglament (CE) 1223/2009.
Mesures adoptades
L’Agència Española de Medicaments i Productes Sanitaris ha ordenat, com a mesures cautelars:
Recomanacions als consumidors
Recomanacions als distribuïdors i establiments de venda
Per resoldre qualsevol qüestió relacionada amb aquesta alerta sanitària, podeu enviar un correu electrònic a controlfarmaceutic.salut@gencat.cat, indicant, en l'assumpte del correu, la referència i la marca i nom comercial del producte afectat.
Si heu experimentat o teniu coneixement de que algú ha patit algun efecte no desitjat atribuïble a l’ús d’un producte cosmètic, podeu comunicar-ho a través del portal NotificaCS.
Servei de Control Farmacèutic i Productes Sanitaris
- Més informació sobre aquest producte: page-00001. Medicaments i farmàcia (gencat.cat)
- Més informació sobre alertes i notes informatives de seguretat: https://medicaments.gencat.cat/ca/ciutadania/seguretat/alertes-i-notes-informatives/
- Llistat d'Alertes de Consum publicades a la web de l'Ajuntament de Vilafant: https://www.vilafant.cat/per-temes/carpeta-salut-i-benestar/alertes-de-consum-salut/view