Atenció! Restricció circulació per obres des de divendres 19 fins dimarts 23 de febrer

Afectarà als carrers Josep Ma. de Segarra, Salvador Espriu, Xaloc, Garbí, Gregal i Mestral.

dilluns 15 febrer 2021

Atesa la reforma del paviment d’asfalt dels carrers  Josep Ma. de Segarra, Salvador Espriu, Xaloc, Garbí, Gregal i Mestral, la circulació i l'accés es veurà afectats des de divendres 19 fins dimarts 23 de febrer perquè es realitzaran els treballs d’asfaltat i per tant es tallarà el trànsit de vehicles a aquests carrers i no es podrà estacionar a la via pública (en cas de mal temps d’algun d’aquests dies, s’haurà d’allargar el període d'afectació).

En aquesta obra també es realitzaran guals de minusvàlids com a mesura de supressió de barreres arquitectòniques d’aquests carrers.

L'afectació també es farà extensible a què no s'hi podrà accedir, ni entrar nii sortir, del garatge amb vehicle, aquests dies, per tant es recomana estacionar el seu vehicle en d’altres carrers de la zona.

El trànsit de vianants per les voreres no en resultarà afectat.

Disculpeu les molèsties, gràcies per la cooperació.