3a edició Comprar a Vilafant té Premi 2019

Torna la campanya de comerça local: Coprar a Vilafant té Premi del 26 de novembre al 26 de desembre

dimecres 20 novembre 2019

Un any més i coincidint amb l'inici de les campanyes nadalenques l'Ajuntament de Vilafant continua amb la campanya de promoció del comerç local: Comprar a Vilafant té Premi. Amb aquesta entrega la campanya arriba a la 3a edició i de manera idèntica a les edicions pretèrites, s'hi han adherit comerços dels tres nuclis de Vilafant. Un total de 24 establiments adherits (Ca la Sonia, Cal Flequer, Can Cintet, Comercial Morera Can Tubau, Carnisseria Guillamet, Cuida't, Cuina 22, Ca la Marieta, Barber, Farmacia P.L. Gómez Gil, Farmacia Mont, El forn de la plaça, Les Tres Emes, Maquinaria Pau, QUATRE VENTS FRUITES I VERDURES, MascotesaPunt Vilafant, El pa de Pa Pa, Pastisseria Parc Bosch, Peixateria Mediterrània, Perruqueria Rínxols, Pintures l'Albera, TG Imatge i Inquiets)

en 10 categories diferents, denoten un bon estat de salut de la iniciativa i predisposició dels botiguers de Vilafant.
La seva mecànica senzilla, de butlleta per compra superior a 5€ i el sorteig de xecs per valor de 950€ en compres pels establiments vilafantencs, ha agradat tant a veïns com als visitants. Per aquest any s'esperen xifres de participació, superiors a les 4000 butlletes de compres, ja que els guanyadors tindran del 30 de desembre al 20 de gener per bescanviar els xecs en compres.

El 27 de desembre es durà a terme el sorteig dels 10 guanyadors dels premis de 50€ i dels 3 guanyadors dels premis de 150€.

Llaç identificatiu de la campanya

Llaç comerç vilafant 2019-20