Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Per Temes

Els divendres 19h Marxa Nòrdica - Cal inscripció prèvia telemàtica - 2n semestre 2020

Cada divendres a les 19h, tindrem marxes nòrdiques amb sortida des dels Pins

dimarts 15 setembre 2020

Marxa Nòrdica els divendres i amb inscripció prèvia

A partir del divendres 19 de setembre, les sortides en grup seran cada divendres a les 19h (Sortida des del Parc de Salut d'Els Pins, al cantó de la piscina municipal).

Sortida i aprenentatge d'aquesta tipologia de Caminada. Taller gratuït i d'entrada lliure, però amb la covid19 cal una "inscripció prèvia":

Joan Carles Mora: info@urbansalut.com o Tel. 659581554

Itinerari model: web

(segons interessos del grup poden anar variant els itineraris)

Per tal de garantir la màxima seguretat dels assistents davant la COVID-19 s'han adaptat les següents mesures:

• Presa de temperatura
  • Grups limitats a 10 persones i
  • Sortides esglaonades en grups, si se superen els 10 assistents
  • Gel hidroalcohòlic
  • Els assistents hauran de dur mascareta al punt de trobada

Hi ha una aturada de les sortides durant l'estiu (normalment juliol i primera quinzena d'agost) i durant les festes de Nadal. Els dinamitzadors us poden deixar els pals necessaris per fer la Marxa. Però amb la covid19 no és possible i per tant cal dur els propis bastons.

Més informació web: http://www.vilafant.cat/per-temes/cursos-i-tallers/cursos-i-tallers-temporada-actual

Document Actions