L'empresa vilafantenca Fricafor fa un donació de material de protecció a l'Ajuntament

Aquest matí l'ajuntament ha rebut un donatiu: 300 pantalons de propilè, 4000 maniguets, 150 bates de propilè, 7000 guants de nitril i 1000 protectors de sabates

dimecres 01 abril 2020

L'empresa del sector carni, situada al nucli de Les Forques de Vilafant, FRICAFOR. Ha fet abundós donatiu a l'Ajuntament de Vilafant que consisteix en:

• 7000 guants de nitril
  • 4000 maniguets
  • 1000 protectors de sabates
  • 300 pantalons de propilè
  • 150 bates de propilè

Aquest donatiu es repartirà segons les necessitats dels diferents colectius, començant pel Centre d'Atenció Primària (CAP) de Vilafant, el Centre Geriàtric Les Forques i el personal de l'Ajuntament.

Es tracta de material molt demandat pel sector sanitari durant aquests dies. Des del consistori s'agraeix aquest donatiu que de ben segur ajudarà a combatre aquesta crisi sanitària causada pel virus COVID-19.