Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

S'obren inscripcions 2n concurs d'escriptura de llegendes Festivaldòria

dimarts 13 setembre 2022

2n concurs d'escriptura de llegendes Festivaldòria

Atenció, s'ha ampliat el termini del 20 de setembre a l'1 d'octubre del 2022.

Bases completes (PDF amb modificació ampliació termini fins l'1 d'octubre 2022)

Resum de les bases:

• 2 categories: A fins a 16 anys, B majors de 16 anys
  • Temàtica: Al ser un concurs de llegendes, la història s’ha de desenvolupar en aquest gènere. No obstant això, la temàtica és lliure i pot parlar de qualsevol tema sempre que es faci de forma respectuosa. El relat ha d’incloure d’alguna manera algun dels següents elements:
    • El Riu Manol
    • Palol Sabaldòria
    • Vilafant
  • Format: màxim 5 pàgines, interlineat 1'5, calibri mida 11, llengua catalana o castellana
  • Termini i presentació de l'obra: fins l'1 d0'octubre 2022 (atenció, s'ha ampliat el termini), lliurar en format PDF a dos correus-e espaijovevilafant@gmail.com i produccio@solucionsesceniques.cat sense firmar o amb un Pseudònim i fent-hi constar el títol de l’obra.
  • Presentació de les dades: També s’ha de fer arribar un altre document en format PDF al següent correu electrònic, espaijovevilafant@gmail.com on hi constarà:
    • Les dades de l’autor/a: Nom i Cognoms, DNI, Telèfon de contacte, correu-e
    • El títol de l’obra i categoria on s'hi presenta.

Document Actions