Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Per Temes

Nou termini presentació sol·licituds per a la pre-convocatòria de Garantia Juvenil 2021

Per a 3 joves en pràctiques: 1 tècnic/a auxiliar de Transparència i Participació i 2 tècnics/ques agents cívics. Termini de presentació de sol·licituds fins al 13 de setembre.

divendres 30 juliol 2021

L'Ajuntament de Vilafant ha obert la convocatòria per a 3 joves en pràctiques (durant sis mesos) inscrits en el programa de Garantia Juvenil.

Per optar per a aquestes places els joves han de ser graduats universitaris, menors de 30, inscrits en el programa de garantia juvenil, no haver percebut el benefici del contracte de pràctiques de garantia juvenil durant les convocatòries del 2019 ni 2020 i complir amb els requisits sol·licitats en les bases.

Cal aclarir que aquestes ofertes estan subjectes a la concessió, pel SOC, de la subvenció del Programa de Garantia Juvenil 2021.

Més Informació (web de recursos humans)

Convocatòria, condicionada a la resolució favorable per part del servei d’Ocupació de Catalunya de la sol·licitud de subvenció   tramitada  per l’Ajuntament de Vilafant en el marc de  la convocatòria.