Repartiment de mascaretes pels majors de 70

gràcies al donatiu de SAMAR'T s'han pogut repartir 2 mascaretes quirúrgiques als vilafantencs majors de 70 anys

dijous 04 juny 2020

Gràcies al donatiu d'equips de protecció individuals (EPIs) de l'empresa vilafantenca SAMAR'T, derivats de la seva nova línia de productes sanitaris, l'Ajuntament de Vilafant ha cregut oportú repartir-lo al col·lectiu més vulnerable davant els perills que suposa la Covid-19. Els veïns i veïnes majors de 70 anys.

Mitjançant una carta ordinària, cada vilafantc/a major de 70, rebrà a la seva bústia dues mascaretes quirúrgiques juntament amb una carta informativa sobre l'ús de les mateixes signada per l'Alcaldessa, Consol Cantenys i la Regidora de Benestar Social, Montse de la Llave.

Aquestes actuacions a part de protegir més del 10% de la població del municipi, esperen reduir els possibles rebrots i els possibles contagis.

Actuar conscientment és obligació de tots i totes.