Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Per Temes

Visites escolars guiades pel nucli antic "Vilafant 1900"

dilluns 09 novembre 2020

La setmana passada es van celebrar, de manera segura, les visites escolars "Vilafant 1900" amb alumnes de les escoles "Les Mèlies" i "Sol i Vent".

La visita escolar ha començat a l'Ajuntament i poc a poc ha fet retrocedir més d'un segle a l’alumnat, al passat  del nostre municipi, amb la visita dels llocs més emblemàtics del nucli antic de Vilafant i la història que aquests guarden: el Mas Requesens, la Torre d'en Solé, la Plaça Major amb la Font de Vilafant, l'alzina centenària de Can Massanet, l'escola Sol i Vent, ...

L’alumnat ha après coses tan interessants com L’auca del carro, la història del plataner centenari de la llibertat que va haver d'ésser reemplaçat a la Plaça Major o les diferents localitzacions de l’Ajuntament dins el poble de Vilafant abans que se situés on és avui en dia. La visita ha finalitzat de nou davant de l’Ajuntament amb la rebuda de l’alcaldessa, la Consol Cantenys, que ha pogut contestar a les diferents preguntes que li han fet.

Des de de l’Ajuntament volem felicitar l’alumnat i els/les mestres pel seu compromís en respectar les mesures de seguretat establertes contra la covid19s: dur la mascareta en tot moment, fer ús de gel hidroalcohòlic amb rentada de mans, i sobretot mantenir el grup bombolla ampliada (grup de convivència escolar).

#CulturaVilafant #MouteVilafant #CaminadesCulturalsVilafant

.